گواردیولا:رقص آلوس و تیاگو شایسته و درحد بازیکنان بارسلونا نبود
 

تازه ترین اخبار فوتبال جهان

در باره ما
 

 

لينك روزانه
 
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون
براي تبادل لينک ابتدا لينک مارو بانام:  گواردیولا:رقص آلوس و تیاگو شایسته و درحد بازیکنان بارسلونا نبود   در وبلاگ ياسايتتان قراردهيد
 
كد هاي جاوا
 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 80
بازدید کل : 62407
تعداد مطالب : 128
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 2


 


گواردیولا:رقص آلوس و تیاگو شایسته و درحد بازیکنان بارسلونا نبود

 

پپ گواردیولا مربی جوان بارسلونا بعد از برد 0-7 بارسا مقابل رایو وایه کانو به این نکته اشاره کرد که تیمش می داند که رئال مادرید قهرمان لالیگاست و این بازی ،نمایش نحوه بازی بارسلونا در طول سالهای اخیر بوده

گواردیولا در پایان این دیدار به خبرنگاران گفت:« یک بازی فوتبال همیشه برای مسائل متعددی به کار می رود. ما می دانیم که رئال مادرید قهرمان است و این بازی تنها نمایش سبک فوتبالی و نحوه بازی بارسلونا در طول این سالها بود . بازیکنان من یک بازی جدی را به نمایش گذاشتد و درتمام دقایق بازی ریتم خوبی داشتند.»

گواردیولا ادامه داد:« ما در حال آماده سازی خودمان برای یک جام (جام حذفی اسپانیا ) هستیم و این برای آن روز، به درد ما خواهد خورد. نمی توانیم فکر کنیم که این برد به هیچ دردی نمی خورد. به خاطر عملکرد بازیکنانم به ویژه پدرو که دو گل زد راضی و خوشحالم.»

مربی جوان بارسا گفت:« بازیکنان کمی هستند که تا این حد انگیزه داشته باشند. درست است که پدرو به برخی مصدومیتها، ضعیف تر بود و می توانست بهتر ازاین بازی کند ولی من به خاطر عملکرد او، به خاطر دو گلی که دراین بازی زد، به خاطر حرکاتش و دینامیکی که داشت به او تبریک می گویم.»

گواردیولا به علاوه درمورد رقصی که تیاگو و آلوس به نمایش گذاشتند گفت:«ما از هواداران رایو وایه کانو عذرخواهی کردیم و این اتفاقی است که تکرار نخواهد شد. این کاری در خور و درحد بازیکنان بارسلونا نیست.»

مربی بارسلونا تمایل زیادی به صحبت کردن درمورد تصمیمش برای جدایی از بارسلونا در پایان فصل نداشت و گفت:« باشگاه آبی اناری همیشه  خانه من خواهد بود. در نهایت بالاخره یک دوره به اتمام رسید و نباید بیش از این به این موضوع پرداخت. تیم خیلی جوانی داریم. تیتو ویلانووا بازیکنان را به خوبی می شناسد و مطمئنم که بارسلونا می تواند در آینده هم به رقابت کردن ادامه دهد.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






|

نوشته شده در دو شنبه 11 ارديبهشت 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


موضوعات
  

لينك دوستان
 » تام موزیک » وبلاگ هواداران استقلال » جنجالی » کیت اگزوز » زنون قوی » چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تازه ترین اخبار فوتبال جهان و آدرس footballjahan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





»فال حافظ

»جوک و اس ام اس

»قالب های نازترین

»زیباترین سایت ایرانی

»جدید ترین سایت عکس

»نازترین عکسهای ایرانی

 

آرشيو
 

مرداد 1391
تير 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
آبان 1390

 

نويسنده
 
نویسندگان
 
طراح قالب
  
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');